הלקוח המודרני נחשף לפעילות הרשת במגוון רחב של מדיות – בראשן נקודת המכירה אבל עם התפתחות הטכנולוגיה מתפתחות נקודות מגע נוספות עם הלקוח –
-
אתר סחר – מרבית הרשתות מפעילות אתר סחר, בחלק גדול מהמקרים האתר מנותק מפעילות המועדון, אינו מאפשר הטבות או צבירה
-
רשתות חברתיות – ערוצי שיווק וקד"מ חשובים אלו פועלים כמעט תמיד במנותק לחלוטין לפעילות המועדון, רשימות תפוצה שונות, הטבות שונות ובד"כ גוף מנהל שונה
-
מרחב הרשת – הלקוחות חשופים לפרסומות ומודעות של הרשת אבל שוב אינם מזוהים ואינם קשורים למערכת המידע של המועדון
-
מרחב החנות – לקוחות רבים מגיעים לביקור בנקודת המכירה ואינם מבצעים קניה, מידע זה אינו מגיע לרשת ולכן אין אפשרות לנהל את פעילות הלקוחות במרחב
-
סמארטפון/אפליקציה – לחלק מהרשתות יש אפליקציה, במרבית המקרים האפליקציה אינה מקושרת לנתוני הלקוחות ואינה מאפשרת איסוף נתונים והנעה לפעולה
היעד החדש – ניהול התקשורת עם הלקוחות בכל נקודות המגע – תקשורת 360 – OMNI Channel Marketing
-
שימוש במערכות מידע וחומרה מתאימה לאיסוף נתוני הלקוחות מכל נקודות המגע
-
בניית תוכנית קשר הוליסטית ומקיפה לתגמול הלקוחות בכל נקודות המגע
-
ישום תוכנית הקשר – צבירת נקודות, מתן הטבות והנעת לקוחות לפעולה בכל נקודות המגע