omni-cahnnel -האתגר החדש

omni-channelהלקוח המודרני נחשף לפעילות הרשת במגוון רחב של מדיות – בראשן נקודת המכירה אבל עם התפתחות הטכנולוגיה מתפתחות נקודות מגע נוספות עם הלקוח –

  • אתר סחר – מרבית הרשתות מפעילות אתר סחר, בחלק גדול מהמקרים האתר מנותק מפעילות המועדון, אינו מאפשר הטבות או צבירה

  • רשתות חברתיות – ערוצי שיווק וקד"מ חשובים אלו פועלים כמעט תמיד במנותק לחלוטין לפעילות המועדון, רשימות תפוצה שונות, הטבות שונות ובד"כ גוף מנהל שונה

  • מרחב הרשת – הלקוחות חשופים לפרסומות ומודעות של הרשת אבל שוב אינם מזוהים ואינם קשורים למערכת המידע של המועדון

  • מרחב החנות – לקוחות רבים מגיעים לביקור בנקודת המכירה ואינם מבצעים קניה, מידע זה אינו מגיע לרשת ולכן אין אפשרות לנהל את פעילות הלקוחות במרחב

  • סמארטפון/אפליקציה – לחלק מהרשתות יש אפליקציה, במרבית המקרים האפליקציה אינה מקושרת לנתוני הלקוחות ואינה מאפשרת איסוף נתונים והנעה לפעולה

היעד החדש – ניהול התקשורת עם הלקוחות בכל נקודות המגע – תקשורת 360  – OMNI Channel Marketing

  • שימוש במערכות מידע וחומרה מתאימה לאיסוף נתוני הלקוחות מכל נקודות המגע

  • בניית תוכנית קשר הוליסטית ומקיפה לתגמול הלקוחות בכל נקודות המגע

  • ישום תוכנית הקשר – צבירת נקודות, מתן הטבות והנעת לקוחות לפעולה בכל נקודות המגע

Trigger it הינה החברה המובילה בישראל בתכנון וישום אסטרטגיית OMNI Channel Marketing ומפתחת מתודולוגיות ומערכות יעודיות.

מאת: admin    בתאריך: 12 באוקטובר 2020