כיצד Trigger-it הופכת מועדון לקוחות לרווחי

ניהול מועדון לקוחות זו האמנות שלנו, אנחנו מבינים נתונים, יודעים לעשות מודלים כלכליים ובעיקר יודעים למנף מידע לכסף – להניע לקוחות לבצע קניות נוספות ולהגדיל את סלי הקניה שלהם.

ניהול נכון של מודל המועדון – הופך מועדון לקוחות לרווחי

מועדון לקוחות רווחי נשען על 3 רגלים עיקריות

1. מודל כלכלי מדויק ורווחי – הבסיס למועדון רווחי

בפוסט – כיצד הופכים מועדון לקוחות לאפקטיבי הסברנו את חשיבות רכיבי המועדון השונים וכיצד שינוי מינורי ברכיבי המועדון יכול לייצר תרומה כלכלית אדירה. אנחנו ב Trigger-it בוחנים מידי יום את רכיבי המועדון של לקוחותינו  בעזרת ניתוחים אנליטים ומודלים כלכלים, מבצעים פיילוטים חכמים ובמידת הצורך יוצרים את השינוי המתאים.

בחירת רכיבי מועדון – גובה תשלום הצטרפות, תוקף החברות ואופן החידוש, מודל צבירה ופריקת נקודות, הטבות הצטרפות והטבות שוטפות הינו מהלך קריטי שיכול להפוך מועדון מפסיד למרכז רווח. מרבית המועדונים משכפלים מודלים קיימים ולא מבצעים את ההתאמות הנדרשות לפי התוצאות בשטח.

2. לימוד צרכי הלקוחות והנעת לקוחות לפעולה – קמפיינים וטריגרים

מועדון לקוחות מאפשר היכרות אינטימית עם הלקוח וצרכיו, היכרות זו מאפשרת מגוון פעולות הנעה לפעולה פרסונליות ומדויקות ולכן גם אפקטיביות. הלקוחות שונים אלו מאלו – בוותק שלהם במועדון, ברמת הכנסה והרווחיות שלהם במוצרים שהם רוכשים, בסטטוס הנקודות שלהם, בהרגלי העונתיות ובמידת הרגישות למבצעים והטבות. איסוף נכון של המידע, יצירת מגוון קמפיינים והצעות ערך ושימוש במערכת קמפיינים יעודית – מגדיל באופן ניכר את תגובת הלקוחות ואת השורה התחתונה.

3. שימוש בכלים טכנולוגים

מודלים כלכלים ושיווקים מעולים שאינם נתמכים במערכות טכנולגיות יהפכו לאבן ריחיים תפעוליים. המטרה היא ליישם בקלות וביעילות את התוכנית השיווקית והתפעולית – לייצר מגוון קמפיינים וטריגרים פרוסונלים ולמדוד את התוצאות במהירות. כלים הכרחיים לניהול מועדון לקוחות מתקדם ורווחי הם:

  • מערכת קמפיינים וטריגרים לניהול אוטומטי ויעיל של הקמפיינים השונים
  • מערכת bi – למדידה ובקרה הן של מודל המועדון והן של הקמפיינים והמבצעים השונים
  • מערכות להפצה וסליקה של קופונים אישים

מאת: admin    בתאריך: 24 ביוני 2020